luni, ianuarie 18

Buna tuturor!

Sunt Gina, am un baietel de 4 ani pe nume Patric,  si sunt pasionata de psihologia copilului.
De asemenea, sunt interesata de educatia Montessori si de dezvoltare personala.
In prezent sunt unul dintre cei 5 instructori de Parenting by Connection din Romania acreditati Hand in Hand Parenting.
Deasemenea sunt educator parental facilitator al Cercului Sigurantei si din toamna anului 2016 am devenit studenta la Psihologie in cadrul UBB Cluj - Napoca. Pentru ca simt sa ofer parintilor informatii de calitate dar si pentru ca simt sa cresc alaturi de copilul meu.
Calatoria spre autocunoastere a aparut o data cu minunea vietii mele, Patric. Am simtit atunci nevoia sa fiu mai buna, sa ofer mai mult, sa fiu prezenta in orice moment. A fost inceputul unei calatorii minunate care va continua pentru tot restul vietii caci, o data ce am deschis acest capitol, mi se pare ca nu imi vor ajunge anii vietii sa citesc tot ce mi-am propus, sa ma joc si sa ma bucur ca SUNTEM.

Multumesc tuturor celor care mi se alatura in aceasta calatorie. Sa crestem impreuna!

Cu drag,
Gina

3 comentarii: